Ufam, czyli kontroluję. Raporty.

Jak dostarczamy raporty dla naszych klientów?

Ufam, czyli kontroluję. Raporty.

« Wróć do listy artykułów

Współpraca z klientami opiera się na wzajemnym zaufaniu. W jaki sposób je budujemy? Najlepszym narzędziem do tego jest raportowanie – pozwala zmierzyć efekty naszej pracy i przedstawić je w przystępny sposób. W naszej agencji wykorzystujemy dwa rodzaje raportów – cykliczne i audyty. Każdy z nich ma inny cel i umożliwia zmierzenie innych parametrów.

Czym są raporty cykliczne i do czego służą?

Zwykle nie częściej niż raz w miesiącu nasi klienci otrzymują ogólny raport marketingowy (np. Google Analytics, AdWords, FB Ads), który pozwala przekazać podstawowe informacje dotyczące ich strony internetowej (np. o poniesionych kosztach, ilości kliknięć itp.). Do cyklicznego raportowania wykorzystywane jest konto emailowe Ewitryna SLA, z którego klient na swoją pocztę otrzymuje raporty i informacje o zmianach w zakresie i efektach prac.

Przykładowa pierwsza strona raportu cyklicznego.

Przykładowa strona raportu cyklicznego. Google Analytics.

Czym jest audyt i do czego służy? Co zawiera finalny dokument.

Audyt jest procesem, w którym powstaje znacznie bardziej szczegółowym rodzaj raportu. Pozwala podsumować określony etap kampanii i sprawdzić skuteczność prowadzonych działań. Zawiera rekomendacje naszych specjalistów, wraz z uzasadnieniem proponowanych zmian.

Audyt jest zawsze sporządzany indywidualnie dla każdego klienta, zależnie od określonej wcześniej strategii i działań marketingowych. Warto wykonywać go w większych odstępach czasu, np. raz na 3-4 miesiące, lub po zakończeniu kampanii. Po przesłaniu dokumentu proponujemy naszym klientom spotkanie lub rozmowę telefoniczną.

Rozpocznij współpracę

Aby rozpocząć współpracę wypełnij formularz: FORMULARZ WYCENY