Współpraca Klient-Wykonawca
O co zadbać, aby być zadowolonym ze współpracy?
Współpraca Klient-Wykonawca
« Wróć do listy artykułów
Udana współpraca na linii klient – agencja zależy od wielu czynników. W Ewitrynie od początku dążymy do ustalenia jasnych reguł, dzięki czemu nasze działania przebiegają zgodnie z założeniami. Zależy nam na efektywności, dlatego już na pierwszym spotkaniu przechodzimy do konkretów.
Co klient powinien przygotować przed pierwszym spotkaniem?
- Podsumować dotychczasowe globalne wydatki na reklamę
- Przejrzeć aktualne umowy marketingowe oraz zsumować ich koszty
- Oszacować jakie wydatki wiążą się z pozyskaniem klienta przy wykorzystaniu dotychczasowych metod
- Oszacować ile jest w stanie zapłacić za pozyskanie klienta (nie oznacza to, że kwota będzie zawarta w umowie, a jedynie pomoże określić nam realne wydatki)
- Jeśli do tej pory działania reklamowe nie były prowadzone, to należy zastanowić się jaka kwota miesięcznie będzie przeznaczana na wydatki reklamowe. Czy będzie to tylko koszt budżetu na zakup mediów, koszt obsługi, czy obydwa elementy.
- Zastanowić się nad innymi, poza pozyskaniem klienta, celami wspólnych działań. Może to być dotarcie z informacją o nowym produkcie do dotychczasowych klientów, lepsza widoczność w sieci, pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania lub przewaga nad konkurencją w innych aspektach, itp.
Czego nie robimy?
Nie oferujemy rozliczania się w oparciu o pozycję frazy w wynikach wyszukiwania.
Rozpocznij współpracę